Asystentka ds. projektów - Invena

Invena, armatura łazienkowa, kuchenna i produkty instalacyjne.

  • Facebook

  • Z pasji wypływa zaangażowanie, zaś z zaangażowania rodzi się profesjonalizm!

    To motto towarzyszy nam w codziennej pracy. W ślad za Markiem Kamińskim – polarnikiem, założycielem i właścicielem Inveny motywujemy do rozwoju nie tylko zawodowego, ale także zachęcamy do realizacji swoich prywatnych pasji. Stawiamy na ludzi aktywnych i nie tylko o aktywność fizyczną nam chodzi, takich, dla których praca to coś więcej niż przysłowiowe 8h za biurkiem.

    Tworzymy zgrany zespół – rodzinę, dla której problemy nie istnieją, są tylko wyzwania. Dla nas szczęśliwy i spełniony pracownik to efektywny pracownik, dlatego osoby zatrudnione w Invenie mogą liczyć na wsparcie doświadczonej kadry oraz pakiet szkoleń, dzięki którym będą zdobywały nowe: wiedzę i umiejętności.

    Nasi pracownicy mogą także korzystać z dodatkowych benefitów m.in. prywatnej opieki medycznej i Funduszu Motywacyjnego. Staramy się wspierać także wtedy, kiedy nasi pracownicy chcą rozwijać swoje pasje poza pracą.

    Nie brakuje u nas miłośników podróży, kulinarnych freak’ów, fascynatów piłki nożnej – od czterech lat mamy swoją drużynę piłkarską czy tych, mających bzika na punkcie dwóch kółek (już po raz drugi bierzemy udział w European Cycling Challenge i Kręcimy dla Gdańska).

    Kariera

    Asystentka ds. projektów

    Biuro Marka Kamińskiego, Gdańsk

    Chętnie rozpoczniemy współprace z osobą dobrze zorganizowaną, energiczną i lubiącą aby czas w pracy mijał szybko, a każdy dzień przynosił nowe wyzwania.

     

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za ścisłą współpracę z szefem i wsparcie w codziennych działaniach, dokonywanie researchu rynku i trendów w różnych branżach np.  nowoczesne technologie, mentoring, globalne problemy świata, zarządzanie itp.).

     

    Zadania:

    • prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim
    • stały kontakt z mediami  i partnerami zewnętrznymi
    • sprawna organizacja i koordynacja spotkań oraz podróży służbowych wg kalendarza przełożonego
    • sprawna organizacja wydarzeń: konferencje, targi, sympozja i ich analiza
    • planowanie eventów
    • śledzenie innowacji, wyszukiwanie informacji i rekomendowanie przełożonemu,
    • ścisła współpraca z szefem oraz wsparcie w codziennych działaniach

     

    Wymagania:

    • bardzo dobra znajomość j. angielskiego
    • minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku asystentki
    • orientacja w wirtualnej rzeczywistości
    • biegłe posługiwanie się nowinkami technologicznymi
    • znajomość technik pozyskiwania informacji z mediów społecznościowych do reasearchu
    • dyspozycyjność
    • doskonała komunikacja interpersonalna
    • otwartość, życzliwość i odporność na stres
    • wielowymiarowe myślenie o rzeczywistości
    • planowanie przewidujące problemy i możliwe rozwiązania

     

    Oferujemy:

    • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
    • ciekawą, pełną wyzwań i odpowiedzialną pracę,
    • pakiety na leczenie prywatne
    • pakiety motywacyjne i dopłaty do kart multisport
    • zatrudnienie w nowoczesnym otoczeniu biznesowym Olivia Business Centre

     

    Administratorem danych jest:  INVENA S.A. ul. Grabskiego 3, 75-209 Koszalin

    Cele przetwarzania  danych: Przeprowadzenie procesu rekrutacji

    Osoby zainteresowane rekrutacją prosimy o wysłanie CV z dopisaną klauzulą:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez INVENA S.A. w celu i zakresie niezbędnym dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, a także z  ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000) z dnia 10.05.2018 roku”