Specjalista ds. sprzedaży internetowej w Fundacji Marka Kamińskiego
  • Facebook

  • Z pasji wypływa zaangażowanie, zaś z zaangażowania rodzi się profesjonalizm!

    To motto towarzyszy nam w codziennej pracy. W ślad za Markiem Kamińskim – polarnikiem, założycielem i właścicielem Inveny motywujemy do rozwoju nie tylko zawodowego, ale także zachęcamy do realizacji swoich prywatnych pasji. Stawiamy na ludzi aktywnych i nie tylko o aktywność fizyczną nam chodzi, takich, dla których praca to coś więcej niż przysłowiowe 8h za biurkiem.

    Tworzymy zgrany zespół – rodzinę, dla której problemy nie istnieją, są tylko wyzwania. Dla nas szczęśliwy i spełniony pracownik to efektywny pracownik, dlatego osoby zatrudnione w Invenie mogą liczyć na wsparcie doświadczonej kadry oraz pakiet szkoleń, dzięki którym będą zdobywały nowe: wiedzę i umiejętności.

    Nasi pracownicy mogą także korzystać z dodatkowych benefitów m.in. prywatnej opieki medycznej i Funduszu Motywacyjnego. Staramy się wspierać także wtedy, kiedy nasi pracownicy chcą rozwijać swoje pasje poza pracą.

    Nie brakuje u nas miłośników podróży, kulinarnych freak’ów, fascynatów piłki nożnej – od czterech lat mamy swoją drużynę piłkarską czy tych, mających bzika na punkcie dwóch kółek (już po raz drugi bierzemy udział w European Cycling Challenge i Kręcimy dla Gdańska).

    Kariera

    Specjalista ds. sprzedaży internetowej w Fundacji Marka Kamińskiego

    Gdańsk OBC

    Fundacja Marka Kamińskiego –  organizacja non – profit, która realizuje za pomocą Metody Biegun warsztaty, szkolenia i obozy motywacyjne  dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Od 20-stu lat inspirujemy do przekraczania granic,  wiary we własne możliwości, wykorzystania w pełni swojego potencjału i realizacji najskrytszych marzeń.

    W chwili obecnej poszukuje pracownika na stanowisko:

    Specjalista ds. sprzedaży internetowej

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż: książek, e-booków, multimediów za pośrednictwem sklepu internetowego, tell-sell oraz w kanale tradycyjnym. Sprzedaż  książek oraz praw autorskich będzie realizować  w Japonii, Korei, Chinach, Izraelu, USA oraz we Francji poprzez współpracę z wydawcami i agentami literackimi w tych krajach

    Wymagane kompetencje :

    • Doświadczenie w sprzedaży  e-commerce na rynku polskim i zagranicznym
    • Umiejętność pozyskiwania partnerów biznesowych
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • Znajomość mediów społecznościowych i marketingu internetowego
    • Umiejętność budowania relacji oraz nastawienie na  osiąganie rezultatów
    • Samodzielność i inicjatywa w działaniu.

     Zakres obowiązków:

    • Sprzedaż książek i ebooków oraz praw autorskich
    • Prowadzenie sklepu internetowego
    • Promocja internetowa i tradycyjna oferowanych produktów
    • Budowanie relacji biznesowych  min. poprzez wizyty na targach książki we Frankfurcie
    • Planowanie i realizacja celów sprzedażowych
    • Przygotowanie raportów oraz podsumowań.

     Zapraszamy i oferujemy:

    • Umowę o pracę i rozwój
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Prywatna opiekę medyczną
    • Możliwość wdrażania własnych pomysłów.

     Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie dokumentów (CV i list motywacyjny) pocztą  elektroniczną na adres: joanna.olender@kaminski.pl  w terminie 2 tygodni od ukazania się ogłoszenia.

    Inspirujemy ludzi, aby niemożliwe stało się możliwe! Uwierz w siebie i działaj!