Specjalista Działu Obsługi Klienta
  • Facebook

  • Kariera

    Specjalista Działu Obsługi Klienta

    Koszalin

    Szczegóły:

    • Koszalin, Grabskiego 3
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid / regular)
    • praca stacjonarna
    • praca od zaraz

    Twój zakres obowiązków:

    • obsługa infolinii serwisowej
    • wprowadzanie do systemu i obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
    • współpraca z serwisantami
    • wysyłanie paczek, zlecanie odbiorów reklamacji

    Nasze wymagania:

    • doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 1 rok
    • znajomość podstawowych zasad dotyczących rozpatrywania reklamacji
    • dobra znajomość obsługi komputera – w szczególności pakietu MsOffice
    • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia
    • umiejętność nawiązywania relacji, pracy w zespole i prowadzenia negocjacji
    • rzetelność, koncentracja na szczegółach i rozwiązaniu problemów
    • odporność na stres, samodzielność i orientacja na wyniki
    • zaangażowanie, odpowiedzialność

    To oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i osiąganych wyników pracy (podstawa + premie kwartalne)
    • prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Multisport i inne benefity do wyboru na platformie
    • narzędzia pracy niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
    • odpowiedzialną i ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego (pakiet szkoleń rozwojowych)
    • samodzielne stanowisko i rozwojowy zakres zadań
    • świetny zespół, który inspiruje ludzi, by niemożliwe stało się możliwe.

    Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez formularz.