Kariera
Specjalista Działu Obsługi Klienta
Koszalin
Szczegóły:
- Koszalin, Grabskiego 3
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid / regular)
- praca stacjonarna
- praca od zaraz
Twój zakres obowiązków:
- obsługa infolinii serwisowej
- wprowadzanie do systemu i obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
- współpraca z serwisantami
- wysyłanie paczek, zlecanie odbiorów reklamacji
Nasze wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 1 rok
- znajomość podstawowych zasad dotyczących rozpatrywania reklamacji
- dobra znajomość obsługi komputera – w szczególności pakietu MsOffice
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność nawiązywania relacji, pracy w zespole i prowadzenia negocjacji
- rzetelność, koncentracja na szczegółach i rozwiązaniu problemów
- odporność na stres, samodzielność i orientacja na wyniki
- zaangażowanie, odpowiedzialność
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i osiąganych wyników pracy (podstawa + premie kwartalne)
- prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Multisport i inne benefity do wyboru na platformie
- narzędzia pracy niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
- odpowiedzialną i ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego (pakiet szkoleń rozwojowych)
- samodzielne stanowisko i rozwojowy zakres zadań
- świetny zespół, który inspiruje ludzi, by niemożliwe stało się możliwe.
Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez formularz.