Nasza firma zapewnia profesjonalny serwis obsługi klienta, dotyczy on również zgłoszeń reklamacyjnych.
Dzięki załączonemu poniżej formularzowi reklamacyjnemu mogą Państwo szybko i sprawnie zgłosić wadę zakupionego produktu.
Serwis Invena każde zgłoszenie rozpatruje indywidualnie w możliwie najkrótszym czasie. Z troski o naszą planetę w pierwszej kolejności naprawiamy nasze produkty. Naprawa jest dokonywana w siedzibie naszej firmy lub u klienta w domu. Gdy nie jest to możliwe proponujemy wymianę produktu na nowy.
Zgłoszenia reklamacyjne można przesłać wybraną, najwygodniejszą drogą:
• za pomocą bezpośredniego formularza reklamacyjnego - zamieszczony poniżej
• e-mailem pod adres serwis@invena.pl
• przekazywać za pośrednictwem punktu sprzedaży detalicznej lub hurtowej gdzie reklamowany produkt został zakupiony.
W sprawach serwisowych prosimy o kontakt na numer infolinii serwisowej:
801 000 875, 94 340 01 40 lub 801 108 072.
W przypadku problemów z przesłaniem formularza reklamacji, prosimy o przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego na adres serwis@invena.pl
Służymy pomocą Nasza infolinia czynna jest w dni robocze w godzinach 8.00-15.00
Numer infolinii serwisowej: 801 000 875, numery dodatkowe 94 340 01 40; 801 108 072