Lubię być tu! – najnowsza kampania marki Invena i Silvia Art!
  • Facebook

  • Lubię być tu! – najnowsza kampania marki Invena i Silvia Art!

    Invena, jeden z wiodących, polskich producentów armatury łazienkowej i kuchennej postanowiła zachęcić Polaków do pozostania w swoich domach i oswojenia ich przestrzeni na nowo! W trakcie kampanii „Lubię być tu” pokazują, że nawet niewielkie zmiany mogą sprawić, że mieszkanie stanie się przyjemnym azylem dającym wytchnienie po dniu pełnym wyzwań.

    Odpocznij we własnym domu!

    -Wydarzenia ostatnich miesięcy zmusiły nas do pozostania w domach niemal przez całą dobę. Niejednokrotnie to był kluczowy moment, w którym niejeden z nas zadał sobie pytanie czy czegoś w domu nie zmienić. Jesteśmy pewni, że wiele osób znalazła coś do poprawy, ale utożsamiając to z generalnym remontem zaniechała pomysłu. Z drugiej strony zdajemy sobie też sprawę z tego, że piękna pogoda i okres wakacyjny sprzyjają wychodzeniu z domu. W obecnej sytuacji duże migracje nie są wskazane, dlatego w najnowszej kampanii postanowiliśmy podpowiedzieć Polakom jak za pomocą drobnych zmian sprawić, że dom stanie się doskonałym miejscem wypoczynku, a mieszkańcy polubią go na nowo – tłumaczy Ewa Ziemann-Starczewska, Manager Marketingu Invena.

    Producent baterii łazienkowych i kuchennych do współpracy postanowił zaprosić osobę, która o aranżacji domowej przestrzeni i nadawaniu jej pozytywnego ducha wie wszystko, czyli Sylwię Kowalczyk, projektantkę, malarkę, kreatorkę stylu, założycielkę Pracowni Architektury Wnętrz Silvia Art. – Wierzę, że z każdej sytuacji powinniśmy wyciągać pozytywne wnioski. Jeśli obok tego najważniejszego, czyli troski o zdrowie najbliższych i swoje, znajdzie się przestrzeń do uwolnienia swojej kreatywności i chęci do metamorfozy mieszkania, to jestem jak najbardziej za. Stworzenie klimatycznego pomieszczenia wcale nie musi się wiązać z generalnym remontem, dlatego chętnie wraz z marką Invena podpowiem, co można zrobić, aby mieszkanie stało się jeszcze bardziej przytulne, a zmiana była zauważalna – mówi Sylwia Kowalczyk.

    Lubię być tu, czyli w poszukiwaniu szczęścia

    Tutaj można byłoby zadać pytanie: dlaczego akurat to metamorfoza mieszkania ma prowadzić do szczęścia? Dlatego, że Duńczycy rokrocznie uznawani za najszczęśliwszy naród świata właśnie w tym widzą receptę na osiągnięcie dobrostanu. Słynący ze swojego zamiłowania do designu mieszkańcy Danii wedle filozofii hygge celebrują nawet najdrobniejsze elementy i podstawowe domowe obowiązki zmieniają w codzienne małe rytuały. Czerpią przyjemność z picia smacznej herbaty w ulubionym kubku lub czytania książki w wygodnym fotelu. Wierzą, że przytulna przestrzeń domu wpływa na nasz nastrój, a dalej idąc poczucie szczęścia, dlatego tak wielką wagę przywiązują do komfortu i przytulności aranżacji.

    Invena we współpracy z Silvia Art przygotowała cykl artykułów poradnikowych opatrzonych przykładowymi wizualizacjami autorstwa Sylwii Kowalczyk. – Wierzymy, że nie trzeba generalnego remontu, żeby poprawić nastrój w domu i stworzyć przestrzeń przyjemną i bardzo naturalną – wyjaśnia projektantka. – Będziemy to udowadniać na przestrzeniach, które kojarzą się właśnie z kosztownym i czasochłonnym remontem, czyli łazience i kuchni. Pokażemy, że spektakularnych zmian można dokonać niewielkim kosztem – dodaje Ewa Ziemann-Starczewska, MM Invena.

    Całość kampanii, szereg porad oraz garść inspiracji można zdobyć na oficjalnym blogu marki oraz profilach społecznościowych Invena – odkryj łazienkę od kuchni oraz Silvia Art.

     

    Do pobrania