Menu

General Terms Of Sale

ENGLISH

I. Składanie zamówień


1. Zamówienia należy składać w formie pisemnej, w szczególności za pomocą:

  • - EDI (system elektronicznej wymiany danych)
  • - platformy B2B, pod warunkiem uzyskania dostępu do wskazanych narzędzi,
  • - pocztą elektroniczną na adres handlowca w Dziale Obsługi Klienta (DOK), przedstawiciela handloweg
  • lub ogólny adres email Invena SA
  • - faxem,
  • - drogą telefoniczną w trakcie rozmowy z handlowcem w DOK


2. Zamówienie powinno zawierać

  • - dane zamawiającego/płatnika;
  • - adres dostawy;
  • - dane zamawianego towaru pozwalające na jego identyfikację (nr katalogowy, nazwa, nr pozycji
  • u Partnera Handlowego, ilość w jednostkach miary)


3. DOK przyjmuje zamówienia od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00.


4. Zamówienia złożone do godziny 11:00 są realizowane w tym samym dniu.


5. Zamówienia złożone po godzinie 11:00 są realizowane w następnym dniu roboczym.


6. Dokonanie zmian w zamówieniu lub jego anulowanie może nastąpić jedynie w dniu złożenia zamówienia przez zgłoszenie pisemne.


7. Zmiana w zamówieniu może wiązać się z koniecznością zmiany wcześniej potwierdzonego terminu realizacji.


8. Invena nie odpowiada za błędy Zamawiającego w zamówieniach. Wszystkie dodatkowe koszty powstałe z tego tytułu ponosi

Zamawiający.


9. Invena zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku przekroczenia indywidualnego limitu kredytowego lub

przeterminowanych należności.


10. Dokumenty sprzedaży są przekazywane Zamawiającemu w następujący sposób

  • - Faktura wysyłana jest Zamawiającemu/ Płatnikowi w terminie do 7 dni po wysyłce produktów.
  • - Dokument WZ stanowiący potwierdzenie przyjęcia dostawy przez Zamawiającego jest dostarczany wraz z dostawą.


II. Realizacja zamówień


1. Invena SA realizuje zamówienia w najkrótszym możliwym terminie.


2. Invena SA dąży do realizacji zamówień złożonych do godz 11, które nie wymagają pakowania jednostkowego w tym samym dniu

(dostawa w następnym dniu roboczym o ile nie wystąpią okoliczności niezależne od Invena SA, jak np. utrudnienia drogowe lub

trudne warunki pogodowe uniemożliwiające dostawę).


3. Zamówiony towar jest dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej firmy Schenker lub PEKAES. Kupujący nie może odmówić

rozładowania zamówionego towaru i jest zobowiązany do złożenia podpisu potwierdzającego jego otrzymanie


4. Kupujący zobowiązany jest starannie zbadać kompletność przesyłki bezpośrednio przy odbiorze i ustalić ewentualne braki lub

uszkodzenia towaru powstałe w trakcie transportu. Uszkodzenia towaru muszą być odnotowane przez przewoźnika w obecności Kupującego na liście przewozowym.


5. Minimalna wielkość zamówienia każdego produktu jest określona w ofercie handlowej.


6. Minimum logistyczne dla bezpłatnej dostawy w jedno miejsce rozładunku jest następujące:

  • - 1500 zł netto dla towaru pakowanego w paczkę
  • - 3000 zł netto dla towaru pakowanego na palecie jednorazowej.


Cookies
We use cookies, by using the website you agree to their use in accordance with the current browser settings. Find out more.
Logo Invena

Opening hours:

Mon - Fri (7:00 - 15:00)

94 340 01 40

koszalin@invena.pl

Facebook Instagram Pinterest Linkedin
© Copyright 2025 Invena
Expand