1. Zamówienia należy składać w formie pisemnej, w szczególności za pomocą:
2. Zamówienie powinno zawierać
3. DOK przyjmuje zamówienia od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00.
4. Zamówienia złożone do godziny 11:00 są realizowane w tym samym dniu.
5. Zamówienia złożone po godzinie 11:00 są realizowane w następnym dniu roboczym.
6. Dokonanie zmian w zamówieniu lub jego anulowanie może nastąpić jedynie w dniu złożenia zamówienia przez zgłoszenie pisemne.
7. Zmiana w zamówieniu może wiązać się z koniecznością zmiany wcześniej potwierdzonego terminu realizacji.
8. Invena nie odpowiada za błędy Zamawiającego w zamówieniach. Wszystkie dodatkowe koszty powstałe z tego tytułu ponosi
Zamawiający.
9. Invena zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku przekroczenia indywidualnego limitu kredytowego lub
przeterminowanych należności.
10. Dokumenty sprzedaży są przekazywane Zamawiającemu w następujący sposób
1. Invena SA realizuje zamówienia w najkrótszym możliwym terminie.
2. Invena SA dąży do realizacji zamówień złożonych do godz 11, które nie wymagają pakowania jednostkowego w tym samym dniu
(dostawa w następnym dniu roboczym o ile nie wystąpią okoliczności niezależne od Invena SA, jak np. utrudnienia drogowe lub
trudne warunki pogodowe uniemożliwiające dostawę).
3. Zamówiony towar jest dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej firmy Schenker lub PEKAES. Kupujący nie może odmówić
rozładowania zamówionego towaru i jest zobowiązany do złożenia podpisu potwierdzającego jego otrzymanie
4. Kupujący zobowiązany jest starannie zbadać kompletność przesyłki bezpośrednio przy odbiorze i ustalić ewentualne braki lub
uszkodzenia towaru powstałe w trakcie transportu. Uszkodzenia towaru muszą być odnotowane przez przewoźnika w obecności Kupującego na liście przewozowym.
5. Minimalna wielkość zamówienia każdego produktu jest określona w ofercie handlowej.
6. Minimum logistyczne dla bezpłatnej dostawy w jedno miejsce rozładunku jest następujące: