Menu

Masz pytania dotyczące reklamacji lub naprawy?

Skontaktuj się z nami

phone in circle
Infolinia serwisowa 94 340 01 40 Pon - Pt (7:00 - 15:00)
envelope in circle
E-mail serwis@invena.pl Napisz od nas
Chcesz zgłosić reklamację? Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny poniżej. Dzięki temu będziemy mogli szybko i sprawnie rozpatrzyć Twoje zgłoszenie. Uzupełnienie wszystkich wymaganych pól przyspieszy cały proces i pozwoli nam udzielić Ci precyzyjnej odpowiedzi. Wypełnij formularz
Części zamienne

Oferujemy bogate portfolio części zamiennych, które pomogą nadać drugie życie naszemu produktowi. Zachęcamy do rewitalizacji poszczególnych elementów, a nie zakupu kolejnego produktu.

info icon Lista “Części zamiennych” znajduje się na stronie produktu.
site image
Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Rozpatrując zgłoszenie reklamacyjne wybieramy najlepszą i najbardziej dogodną dla Ciebie opcję obsługi. Dlatego jeśli wymaga tego zgłoszenie możesz skorzystać z usługi naszych serwisantów.

Reklamacje

Nasza firma zapewnia profesjonalny serwis obsługi klienta, dotyczy on również zgłoszeń reklamacyjnych. Dzięki załączonemu poniżej formularzowi reklamacyjnemu mogą Państwo szybko i sprawnie zgłosić wadę zakupionego produktu. Serwis Invena każde zgłoszenie rozpatruje indywidualnie w możliwie najkrótszym czasie. Z troski o naszą planetę w pierwszej kolejności naprawiamy nasze produkty. Naprawa jest dokonywana w siedzibie naszej firmy lub u klienta w domu. Gdy nie jest to możliwe proponujemy wymianę produktu na nowy.

Jak wygląda proces reklamacyjny?
1
Wniosek reklamacyjny
Zgłoszenie możesz wysłać poprzez formularz online na stronie, e-mailem na adres serwis@invena.pl oraz w punkcie gdzie produkt został zakupiony.
2
Rozpatrywanie reklamacji
Reklamacja jest indywidualnie rozpatrywana. Ustawowy czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni.
3
Wymiana i naprawa
Z troski o planetę w pierwszej kolejności naprawiamy nasze produkty. Gdy naprawa nie jest możliwa - wymieniamy produkt na nowy.
Chcesz zgłosić reklamację? Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny poniżej. Dzięki temu będziemy mogli szybko i sprawnie rozpatrzyć Twoje zgłoszenie. Uzupełnienie wszystkich wymaganych pól przyspieszy cały proces i pozwoli nam udzielić Ci precyzyjnej odpowiedzi. Wypełnij formularz
Invena udziela następujących gwarancji na swoje produkty
10 lat

na grzejnkiki stalowe, zawory kulowe PRO, wężyki stalowe, ceramikę sanitarną i zlewozmywaki
7 lat

na korpus baterii (pozostałe elementy baterii mają 2-letnią gwarancję), natryski
5 lat

na przyłącza i zawory gazowe, wodomierze, wanny, brodziki
3 lata

kabiny walk-in
2 lata

na wybrane serie baterii łazienkowych (seria Ava New, Mitris, Perea, Roma, Modena)
pinezka lokalizacji
Brzeźnica
Tomasz Arament tel. 515181553 e-mail: arament_biuro@interia.pl
pinezka lokalizacji
Gdańsk
Feliks Borzyszkowski tel. 606354244 e-mail: multitel@gmail.com
pinezka lokalizacji
Radom
Łypaczewska Barbara tel. 602626158 e-mail: abda1@op.pl
pinezka lokalizacji
Nisko
Artur Golec tel. 508361253 e-mail: argotech@go2.pl
Realizujemy również odpłatne naprawy pogwarancyjne Znajdź serwisanta
Cookies
Używamy cookies, korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej.
list
Zapisz się do Newslettera

Zapisz się a otrzymasz aż 10% zniżki

© Copyright 2025 Invena
Rozwiń